Menu

ΤΟ ΕΡΓΟ

Το έργο

Το έργο ανέπτυξε μια απλή ΙοΤ λύση η οποία υποστηρίζει τη δημιουργικότητα ανθρώπων με μη τεχνικές γνώσεις να δημιουργήσουν τις δικές τους διαδραστικές εφαρμογές. Το έργο προσφέρει μια πρωτοποριακή λύση στο χώρο του διαδικτύου των πραγμάτων (υλικό και λογισμικό), η οποία έχει ως είσοδο την κατάσταση ενός διακόπτη (ανοικτός/κλειστός) προσδιορισμένη χρονικά και προβάλει σε οθόνες υψηλής ανάλυσης αντίστοιχο πολυμεσικό περιεχόμενο που θα ορίζει ο χρήστης με βάση αυτή τη τιμή και μια συνάρτηση υπολογισμού (επιλογή, καταμέτρηση, συχνότητα, υπενθύμιση, κλπ.). Το πλεονέκτημα είναι ότι ο χρήστης μπορεί να δώσει την δική του μορφή στο διακόπτη επιλέγοντας το μέγεθος που επιθυμεί και τυπώνοντας σε 3D printer τη δική του διεπαφή που θα κουμπώνει πάνω στον υπάρχον μηχανισμό του διακόπτη και το επιλεγμένο μέγεθος (δίνονται αναλυτικές οδηγίες και αρχεία STL στο χρήστη). Η προβολή του πολυμεσικού περιεχομένου σε οθόνες υψηλής ανάλυσης γίνεται και μέσα από ασύρματη κάρτα γραφικών η οποία συνδέεται στην HDMI θύρα μιας οθόνης(τηλεόραση, οθόνη υπολογιστή).

  

 

Ο Ασύρματος διακόπτης που αναπτύχθηκε μπορεί και προγραμματίζεται για να εκτελεί διαφορετικές λειτουργίες σε διαφορετικά πρότυπα εφαρμογών, από Quiz και παιχνίδια με σκορ, έως και να λειτυοργεί ως κουμπί κινδύνου. Μπορεί επίσης να προγραμμτιστεί και από τον ίδιο το χρήστη. 

Η  ασύρματη κάρτα γραφικών που αναπτύχθηκε, μπορεί να συνδεθεί απευθείας με τους διακόπτες και να προβάλει περιεχόμενο υψηλής ανάλυσης σε οθόνες. 

 

 

Το πλάνο εργασίας του έργου υλοποιήθηκε σε επτά(7) Ενότητες Εργασίας που οργανώθηκαν σε τέσσερις (4) φάσεις.

Φάση Α

Η Φάση Α περιλάμβανε τον καθορισμό των σεναρίων χρήσης από όπου προέκυψαν οι απαιτήσεις και οι τεχνικές  προδιαγραφές της πλατφόρμας, η μεθοδολογία αξιολόγησης, καθώς και ο καθορισμός της αρχιτεκτονικής του συστήματος.

 

 

Φάση Β

Η Φάση Β, περιλάμβανε την ανάπτυξη πρωτοτύπων του ασύρματου διακόπτη με υλικά της αγοράς και την κάρτα γραφικών, καθώς και την ανάπτυξη του λογισμικού διαχείρισής και σύνδεσής μεταξύ τους. 

 

 

Φάση Γ

Στην φάση Γ έτρεξαν παράλληλα ο σχεδιασμός του διακόπτη και η ανάπτυξη του υλικού ώστε να προσαρμόζεται το ένα στις ανάγκες του άλλου. 

Φάση Δ

Στην Φάση Δ πραγματοποιήθηκε πιλοτική λειτουργία του οικοσυστήματος, αξιολόγηση των συσκευών σε πραγματικές χρήσεις, διάχυση αποτελεσμάτων, συμμετοχή στην έκθεση Beyond 2023 και συντάχθηκε μελέτη σκοπιμότητας.

 

Μέσω μιας εύχρηστης εφαρμογής, ο χρήστης μπορεί να συνδέσει τους ασύρματους διακόπτες (μονό ή διπλό κλικ) με τις λειτουργίες έτοιμων προτύπων, τα οποία τροφοδοτεί με το επιθυμητό περιεχόμενο. Μπορεί με τον τρόπο αυτό να φτιάξει τα δικά του Quiz Games, τους δικούς του μετρητές, τα δικά του παιχνίδια με μέτρηση του σκορ διαφορετικών ομάδα, ακόμα και κουμπιά κινδύνου.